Friday, October 29, 2010

Last Call For Hafiz Bin Jaafar Mad Ariff !!!

halllluuuu.... bgn pg2 td dpt msg dr klasmate.. attn to hafiz, meera, afiqah & 2 others untuk submit CTU hard copy.. wahahaha gila lama aku pending kan???? trus bingkas aku bgn huhu.. actually kerja tu aku x buat pun,, sbb aku xde group n smua kene buat sorg2..so dgn ini aku dh jmpa satu org ni,mimi yg sama topic dgn aku n just copy dia nye..tp smua benda yg dia dh buat tu, aku yg carikan isi2 nye.kira fair la kan???

so,, call ustaz dia kate anta before 5pm.. aku suh la si meera i cpt cket..biasa la,, jalan pun lenggang mak minah gk..hehehe lps print je,,trus pecut untuk antar asgmnt...seb baik sempat kan??? hehehe

Kepada yang lain,, jangan la buat kerja cam aku ni.. smua nya last minit !!! pastu kelam kabut,, seb baik ustaz,, klu lect lain xtau la.. mmg '0' la mark untuk asgmnt.. k la.. smbg study jom...

Badminton time !!!

2 comments:

  1. haishh pkcik ni...
    next time xmo tangguh2 lagi...

    ReplyDelete
  2. heheehe
    tangguh tu adalah amalan student..
    cm xbiasa plak... kekeke

    ReplyDelete