Monday, November 8, 2010

I Love Aviation

hi kawan2..last week, me & my housemate pakat2 lepas abes exam account nak pegi TUDM nye open day.. so ni invitation dari my friend, Mukrim yang dia pun ada buka booth kt situ..( booth paintball ).. so lepas exam tu, pegi la tgk carry mark for account..tp sangat la frust, even bukan nk bangga, test 1 the highest mark dalam klas, test 2 pun sama.. tapi tah la apa yg cik F.....h tu bengang sgt,,dia bg 27/40 !!! perghhhhh baik aku xyah anta asgmnt smua.. kalau u all nk tau,, smua asgmnt saya printed k?? bukan tulis tgn cm yang lain.. tp xpela.. Allah maha adil !!!

So dlm 12.30pm,, gerak dari kampus straight ke Butterworth nye base.. kt situ sgt jam & ktorg terpaksa jalan kaki around 800m dr parking..wah !! bertambah kurus n hitam la aku !!! huhu so a lot of things aku blaja kt situ, siap pegi kt semua Jet Fighter & Aircraft untuk interview diorg.. so ni dh bagi semangat sgt2 untuk aku go through dalam aviation.. so around 3.30pm..ktorg pun balik la sbb panas sgt & malam tu plak kan xley tdo buat exercise account.. So itu saja.. ni gambar2 saya nk share !!!Jam giler !!
Housemate
Nampak x Aircraft2 yang dh beratur ??Depan Helikopter Nuri : Sikorsky S-61A-4
Yang ni Plak F5E Tiger II : Supersonic Engine (same model dgn fighter yang hilang engine last year )
Dengan Kapten Bull Yang Baik !! Dia pilot utk Hawk MK208.
F/A 18D Hornet : Fighter yang dalam cerita 'Behind the Enemy Line'Dengan Kapten Jude : Pilot untuk F/A 18 D Hornet..

Dalam Cabin Helikopter Agusta
Charlie C-130 H : ni carrier @ pesawat pengangkut
Kebanggaan Negara !! Sukhoi : Su-30 MKM
MiG-29 N : Pilot : Mejar Nasruddin
Amarchee : Training Fighter
Pilatus PC-7, Training Light Aircraft Propoler Single Engine : With Leftenan Hamzani
Ni la booth Mukrim.. ( pakai khakis kuning yang dekat kete tu la dia..) hehehe

No comments:

Post a Comment