Tuesday, November 2, 2010

Mengkosongkan Kepala ..

hi .. arini bru je abes paper CTU 265,, so ok la jawab td but damn ngantok !! tdo pown kul 7am. tak tau la apa pasal time exam je,, feeling rasa lain,, banyak sangat fikir kut.. huhu then bajet nak bangun awal la, tp kul 12.15 gak bgn ..hehehe Thanks kepada 2 org yang telah membuat wake up call kat saya... so lepas bangun semua, mandi2 nk turun bawah ni untuk beli lunch.. tp trus sakit perut sbb bangun2 trus makan kan??? hehehe

cuaca kat cni mendung n hujan, so semua sediakan lah payung ye ?? kami sampai kampu awal arini,,1.30pm..so duduk, amek feel jap, then pengawas call untuk masuk dewan.. my seat is 3rd last dr belakang.. suka duduk belakang seba luas permandangan..haha.. so on time 2 jam siap & smua boley kluar.. paper CTU ni 2 jam je.. balik relax2 ingat nak g main badminton, tp dia tutup plak arini.. so duduk umah je la k?? adey, xtau nk buat pe dah kt penang ni.. mmg mood arini nk kosongkan kepala ni untuk absorb subject account & Eco.. huhu

About my proposal, si Pengarah Kampus tu cam not interesting je.. so xpe lah.. at least aku dah try the best.. Apa ke bangang dia ckp :' Bajet untuk beli PC high end dah lulus, so pelajar boleh la main game strategy ( DOTA) tu..PC tu saya letak di makmal MPP.'.. aku fikir, wasted gile n very stupid our Director of Study ni.. kalau setakat nak main Dota tu, pakai lappy buruk aku ni pown boley !! tak payah la nak beli high spec nye PC..sebiji je dah cecah RM5k !! kalau 20 PC ?? duit tu banyak lagi bley kita channel kan !!So suka la budak2 MPP a.k.a Majlis Pengampu Pengarah @ Majlis Perwakilan Pengarah kerana bukan mendengar suara pelajar, tp suara pengarah.. WTF man !!!

Tapi entahlah, aku tak kata aku ni baik & perfect, but kadang2,, to do the decision, kte kene rasional la.. Kene fikir byk side dr segi sensitiviti, kemana duit tu, & sebagainya.. Bila Hotel's students nye proposal, slalu kene reject or cut bajet.. Bajet untuk aktiviti student, tp si pengarah lebey2 plak..bagi jela, dah kerajaan bagi bajet setiap tahun & student pun bayar fees kokurikulum untuk every sem.. tp bila minta bajet,, alasan xde duit.. mmm
With My Baby DSLR !! Love u !!muahxxx **

2 comments:

  1. adoii. cani ke pangai Pengarah kite fiz? adeh. ke mana la arah tuju sistem pendidikan kite ni? MPP patot kene rombak dowh! someone shud do soumthing.

    ReplyDelete
  2. hahaha tu la,, xcaye ??? try la present dgn dia.. ke mana arah tu, aku xtau la.. maybe dh ada dlm syarat MPP, ''calon mestilah mengikut ckp sy !!''huhu corruption !!!nnt pc bru dh smpi,, g la rasmikan k?? ke untuk kroni2 dia je main !!! hahahaha

    ReplyDelete